5 DAGARSLÄGRET MED KYRKAN & BILDER

hejsan bloggen!

nu har jag varit väldigt inaktiv med mitt bloggande, men sedan i fredags
så har jag inte haft tillgång till en dator. har varit på läger med kyrkan.
och verkligen TUSEN TACK alla konfirmander, ledare och faddrar,
för dom här dagarna har varit helt jävla underbara. Saknar det redan,
vill bara tillbaka till nissaström igen. Vi är som en enda stor familj.

en massa nya minnen, många skratt, många knasigheter och ja,
listan skulle man kunna göra lång. Men guud så kul det har varit.
man sitter och ler bara av att tänka på det, och är helt glansig i
mina ögon, för saknar det så sjukt mycket. Vill tillbaka!

Dom jag har umgåtts med mest detta lägret ska ha ett litet extra tack..
my,anna,michelle,matilda,linnea,majse,jossan,jenny,calle,oscar,linnéa,kim.
Har såklart umgåtts med alla andra också, men dessa har jag varit med mest.
Och alla faddrar, alla ledare, alla konfirmander -
ni är som en stoor familj! <3


Nu är jag något så fruktansvärt tröttt, inte somnat tidigare än 3 någon natt.
Ha det bra.

/ S

Här kommer bilder från lägret. Ta er en titt & glöm inte att kommentera! :)

Finns såklart fler bilder, men kan inte lägga ut 211 bilder ;)


Övning inför faddrarnas spex!
 
Jag innan spex&galakvällen              Calle & linnea

calle, linnea & matilda
michelle, sara & cecilia


linnéa & celina                                                 Hanna

Alla vi faddrar, och vi är såklart verkligen helt bäst. tack för allt <3

hahah, oseriöst!  Sara & matilda                    Sara & Jenny 
  
Mange & matilda                                             Linnéa & sara innan spex
 
fadderspexet !                                                     fadderspexet!

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Vad roligt ni verkar ha haft!

Jag har kört mc hela helgen! :)



Händer i påsk då?

Kramar

2009-04-08 @ 12:28:48
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Fii

sv: tack detsamma :)

Jodå det är bra. Trött som vanligt haha :P sj?

Kramar

2009-04-08 @ 22:43:02
URL: http://fiii.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Hoppas du får en bra påsk! :)

Jag ska jobba alla dagar i påsk.

Kram kram

2009-04-09 @ 13:04:14
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0