GODNATT.. ♥

Jag är trött, jag gillar inte historia - vem bryr sig om sveriges historia från
istiden & fram till typ stormaktstiden?
inte jag i alla fall. tyckte det såg så mycket
ut när jag fick bunten med papper, så trodde det handlade om europas historia
eller något, men nehej. det var tydligen bara sveriges, i morgon
är det historiaförhör, på då SVERIGES HISTORIA.

Och jag har sådär lite lagom ont i min mage nu, jag avlider.
Nu ska jag snart packa ihop lite grejer inför i morgon. sen tror jag att jag ska sova.
GODNATT!

/ Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hr haft massa kul :) Men haft en bra måndag ??

2009-12-07 @ 22:54:54
URL: http://abouutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0