TORSDAG.. ♥

Hej på er! hur är det läget?
Själv är jag trött..cyklat fram & tillbaka till skolan, även simmat 2000 meter.
gud så härlig det är, att rensa tankar och bara simma! jag älskar att simma!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt!
Vad ska ni göra?

/ Sara

det gamla föds på nytt igen, en längtan livet bär
när drömmar söker nya mål finns framtiden där
lugnt och stilla, samlas mina tankar,
inför den tid som väntar dig och mig

______________________________________
asså ååh, helvete vad jag saknar er, hannah & alexander!
alexander, sara & hannah. Kyhl sommaren 2004 ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

vilka e de ? :P

2009-12-10 @ 19:02:56
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0