15 februari 2009

Hejsan på er.
Igår blev det ingen uppdatering, eftersom att det var snabba ryck. Även alla hjärtansdag. Men den spenderades nere i malmö, i oxie. med en massa trevliga människor, släkt och vänner faktiskt. mycket trevligt!  förutom att dom har 2 katter, och det tål inte mina ögon och min näsa..Men kul med mina två småsmå kusiner. Avslutade kvällen med att börja kolla på nya batman filmen, the dark knight. Mycket bra, men hann inte se färdigt den, så det skulle jag göra hemma. Var hemma vid strax innan halv 2 inatt.

Idag har jag faktiskt inte hittat på något alls. Bara slöat där nere i soffan, kollat på Fantomen med lillebror. höhö.
senare ska jag med mamma ner till friskis, prata lite med kajsa. inte träna idag, förkyld och ont i min benhinna.
Nu ska jag faktiskt kolla vidare på The dark knight. Den är sjukt bra, så har ni inte sett den.. så se den för fan, haha.

Ha det bra, sköt om er.
och glöm inte att kommentera!
/ frookenpersson


jag gillar faktiskt denna bilden.


hahhah, kolla så roligt man kan ha när man blåser bubblor med tuggummi.
såhär roligt hade jag & my <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej det är jätte bra gumman (L) :)

2009-02-15 @ 16:08:55
Postat av: elza

cool tuggummigrej :D

2009-02-21 @ 14:49:41
URL: http://elzkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0