BLOGGANDE FRÅN BILEN !

goddag på er gott folk!

Eftermiddag nu och jag sitter i en bil påväg ner till skåneland, eller ja. jag är i skåne nu men är inte framme, om ni förstår vad jag menar? :) höhö.
Denna dagen har än sulänge varit mycket händelsefattig, jag vaknade i morse och min hosta var fortfarande kvar, och nu ännu värre än igår. riktigt äckligt i halsen, kan knappt prata och det gör ont i bröstet på mig när jag hostar. blä säger jag bara.. och tog även tempen, jag har i vanliga fall 37 och idag visade tempen 37,6. inte mycket, men det är feber.. och jag mår skit faktiskt, Väldigt roligt lov känner jag. var sjuk på jullovet också, blä säger jag bara.

Nu ser jag vallåsen. ser riktigt lockande ut att åka skidor, saknar fortfarande måndagen.'
Ta mig tillbaka? :)
eller ta mig till en dag jag kan få åka skidor igen? höhö.
Nu ska jag fortsätta hosta och fortsätta med msn och läsa bloggar!   när jag kommer fram till simrishamn så ska jag träffa camilla. vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men något i alla fall. hihi.

Ha det bra & ta hand om er!     kommentera? :)
/ S


Kommentarer
Postat av: M Y O L S S O N

sara, man har inte feber för att man har 0.6 grader mer än vad man brukar ha!? haha, du är knööööpp! :D

2009-02-18 @ 13:39:45
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0