FIKA, PRAT & TRÄFFAT SLÄKT

godkväll på er kära folket!

Denna dagen har varit mycket händelserik. Träffade min nästkusin Matilda och fikade idag. en kopp varm choklad och en chokladboll, det sitter aldrig fel!  Sen blev det promenad hem från stan och hem till Matilda. Alltid mysigt att snacka, vi kan verkligen prata om allt också. vi har snackat i flera timmar idag, om allt..
Sen blev det ut till Virrestad, mitt ute på landet. hem till resten av nästkusinerna. Härligt att man fick träffa dom igen. Det var ju verkligen så sjukt längesen, höhö.  Jag älskar verkligen min släkt. men sjukt jobbigt att se en av dom så.. usch. blev så ledsen.

Ett jävla snöoväder är det. man ser inte skillnad på åkern och vägen.. lite läskigt då faktiskt att åka bil.
Jag pratade nyss med min goda vän Anna i telefon, hon mobbade mig för att jag snackar skånska. höhö.

Nu ska jag dra mig. ha det gött!
Take care.

/ S

Kommentarer
Postat av: L I N N È A

Sv: ja elr hur ! helt cp ;S

2009-02-21 @ 13:20:28
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Dergham

Nice blogg

2009-02-21 @ 15:51:20
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0