FREDAGEN DEN TRETTONDE!

hejsan på er.
fredagen den trettonde är en otursdag? ja!


Dagen börjar med att jag faktiskt lyckas försova mig, jag hade alltså det VÄLDIGT stressigt i morse, vilket jag hatar. och sen så var det jobbigt att gå till skolan. Och sen så i skolan var det helt okej faktiskt. Tyska, no & so.  På so lektionen så säger jag "Jag har jätte mycket träningsverk i mina armar", såklart så klämmer frida mig på armen, och jag började gråta hysteriskt, tårarna bara rann på mig, haha vadå känslig? men det var dumt. och sen när jag, anna, hany och amelia satt på bussen mot stan så slog amelia mig i ansiktet med sin vante, gjorde ont så blev helt tårögd, haha. Och sen ramlade jag nästan ner på ett tågspår, bra sara. Jag hatar tågspår, jag hatar tåg. Sen blev det hejdå anna och jag, hany och amelia gick i stan några timmar, mysigt, men kallt!

Kom hem för bara någon timme sen faktiskt. och jag har pratat med kajsa i telefon. kanske blir hestra på måndag,
man får ju alltid hoppas!
Nu har jag precis ätit tacos, Mums.  Sköt om er.
/ frookenpersson


Här har vi dagens sara!
* grå tunika från ginatricot
* svarta leggins från ginatricot
* halsband från jag vet inte var det är köpt
* svarta höga stövlar med klack


kolla så fin kladdkaka vi åt idag =D
jag & sarah som gjort den.


anna & jag på tågstationen. Hoppas du får det bra i skånelandet vännen =D

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag HATAR att min msn är fuckad! Jag måste snacka med dig. Men får väl ta de genóm våra bloggar.



Snart kommer jag upp till dig, wie! Mysigt! Ska ni ner till skåne? Hörde något om de. Då kan jag ju åka med upp med er? Men när ska ni hit?



Och du, jag kom på de, till våren, kan vi inte planera in en helg då vi åker upp till stockholm eller göteborg och sover på hotell och hittar på massa kul. I stockholm hade de varit nice, Har aldrig varit där! :D har du? Vad tycker du om de? puss på dig

2009-02-13 @ 22:22:07
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: L I N N È A

Glad alla hjärtans dag! :D

2009-02-14 @ 10:48:17
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0