MÅNDAG

hejsan bloggen!

En ganska sen uppdatering idag tycker jag.
Denna dagen började lixom, hur dåligt som helst.. Jag har dessutom sovit ca 2,5 timme i natt. och så vaknade jag vid halv 7 i morse, och fick sitta upp i sängen, och koncentrera mig på att andas, för jag fick knappt luft. Fy så läskigt det var, trodde att jag skulle dö!

Första dagen i skolan efter lovet idag, det var riktigt trevligt att träffa alla igen! 
och måndagarna är ju verkligen..så jobbiga, eller inte. Hemkunskap, idrott & slöjd. Men jag kände inte för lektioner idag faktiskt, inte alls. Har inte mått så speciellt bra om jag ska vara ärlig, usch. Ont i huvet, förkyld och ont som in i helvete i mina bihålor.

Efter skolan blev det hem, My gick med mig. Vi datanördade oss och sen bakade vi frysmuffins, smaskens säger jag bara :)
Sen kom pillepjonken också. då började vi dampa ännu mer och kollade såklart på "kniven har förmodligen trängt in i kroppen och sen vidare in i aortan" . och vi knäcker oss lika mycket varje gång, hahah!

Ha det bäst!
Hur mår ni idag? :)

/ S

Här kommer två bilder från dagen!

Dagens klädsel!
* jeans från bikbok
* linne från ginatricot
* tjocktröja (SKOLTRÖJA) från minitryck

KLAGA INTE PÅ MIN FRISYR, höhö!


Såhär blev resultatet efter bakningen, Frysmuffins!

Kommentarer
Postat av: linda

okeej:D fina muffins:D



Tacl för att du älskar min blogg & håret :D

vi kan jue följa varandra om vi inte redan gör de via bloglovin ?:D iaf jag lägger till dig =) kram <3

2009-02-24 @ 09:09:20
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: majse

DREGLAR NU :(



villhamuffinsar

2009-02-24 @ 18:35:31
URL: http://www.majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0