SJUKLING DAG NUMMER 2

hej bloggen!

Middagstid nu och jag ligger här i min säng och mår.. SKIT.
Var hos doktorn igår. Penicilin är det som gäller, dubbel dos. och det är alltså 2 tabletter 3 gånger om dagen,
och det är tabletter som magen blir helt kass av. Jag riktigt känner hur det gurglar omkring i den, och det är obehagligt.
och det känns som att det kryper omkring myror i huvet på mig, så känns det i bihålorna, och ännu värre då när jag rör på mig. Tog febern nyss, och den stiger. I morse låg den på 37,2 och nu ligger den på 37,6. (normal temp för mig är 37)
Dom här tabletterna har även gett mig förutom ett gurglande i magen, ett extremt illamående. Jag har då även lyckats spy upp mitt innehåll i magen, och eftersom att jag inte ätit något sen igår kväll vid 7 tiden.. så var det magsyror som kom upp. Usch säger jag bara.

Chris, timmy & simon var nyss här med mattesaker till mig. Timmy & simon vågade inte gå nära, så chris blev offret. haha. Sen mobbade timmy mig för han tycker inte att jag ser så sjuk ut, höhö.
Nu kommer illamåendet igen. Eftersom att jag varit vaken i princip sen klockan 4 i morse, så tog jag panodil vid 6 i morse.
så jag ska nog kunna gå och ta nya nu. Känner mig som värsta knarkaren!

Ni får ha det så bra, sköt om er!

/ S


Kommentarer
Postat av: M Y O L S S O N

sv; jaa jag har alltid gillat dom, och det gör jag fortfarande! <3

2009-02-25 @ 12:06:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0