HELSINGBORG, GYMNASIET & BILDER

hejsan bloggen!

Igår var jag inte så speciellt aktiv här på bloggen, var nämnligen i helsingborg.
åkte bil dit efter skolan. Åkte till alexander,hugo & william. åkte med deras mamma ner.
Blev inte så överdrivet mycket gjort, men det var mysigt. Var ute med wille,
nere på stranden med hugo & william, fotade lite osv. Det var väldigt lyckat.
Sen såklart lite roligt med alexander innan det var dags att hoppa i säng !
Förutom att jag vaknat lite från och till pga alexanders marsvin och då min allergi,
så var det toppen!

Mamma ringde också när jag var nere i helsingborg. John Bauer gymnasiet har börjat
skicka ut sina brev om man har blivit antagen eller inte.
Jag har i alla fall blivit antagen på Jb.
inte för att det är jag hoppas på, men det är skönt att veta att man kommit in någonstans!

VET NI OM NI HAR KOMMIT IN? :)

I morse skulle det bli bilresa hem, och blev då såklart lite sen till skolan. Var 25 minuter sen.
men det var lungan! Annars har dagen varit lugn idag. Fick även reda på ett no prov,
och gissa vad? konstigt nog så blev jag godkänd !

Nu ska jag skriva en engelsk bokrecension,
 eftersom att den skulle varit inne förra veckan.
Ha det bra!

/ S


Slänger in lite bilder som togs igår, och även på gårdagens outfit!

 
 
 
Gårdagens outfit!
* eyelinne från JC 149 kr
* jeansleggings från Ginatricot 399 kr
* lacoste skor från Nilsons 999 kr

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jo med mig är det bra lite ont i huvudet men det går väl över ;) hur är det med dig då? kram

2009-03-31 @ 19:26:11
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/
Postat av: Mathildajohanzzon

okiidokii det låter inte så roligt hoppas det blir bättre krya på dig :)

2009-03-31 @ 20:03:06
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

Hejsan!

Skulle du kunna vara gullig och bara lämna ett litet tips om hur jag ska klippa håret. Och om du har nå bra tips på nått bra schampoo och hårinpackningar mm,

Tack på förhand!



Ha en bra kväll sötnos!


2009-03-31 @ 21:59:16
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Fint!

Är det pollen som börjar komma?

Tänkte på din allergi?

Händer annars idag då?

Kramar

2009-04-01 @ 10:33:12
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

ta en bild rakt uppifrån är ju också ett sätt!?? :O :P hah!

2009-04-01 @ 16:34:56
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0