MÅNDAG + andra chansen i lördags!

Hejsan bloggen!
Läs lite längre ner & tyck till om 2009's andra chansen i melodifestivalen!

Jag vet att jag har varit lite oaktiv nu sen i helgen, inte min mening. Men jag har helt enkelt inte alltid tid att skriva varje dag.
Helgen har varit lugn och även dagen i skolan, och förhoppningsvis är mitt betyg i slöjd påväg uppåt!

Jag vet att jag är lite efter, men eftersom att jag inte har skrivit något inlägg sen i lördags så får jag ta det här.
VAD TYCKER NI OM ANDRA CHANSEN I LÖRDAGS?
- Själv tycker jag.. FAN!
jag förstår inte att bwo inte gick vidare, jag förstår inte att carolina of ugglas kunde gå vidare?!
hon sjunger falskt och ser ut som något jävla psykfall, usch! hur tänker svenska folket egentligen?!
Men sarah down finer var bra. Så en bra låt gick vidare. Nu får man förhoppningsfullt vänta tills nästa lördag,
då det är final!

Bäst i melodifestivalen detta året, låtar och artister. (ingen ordning)
* Baby goodbye - E.M.D
* 1000 miles - HEAT
* You're not alone - BWO
* Så vill stjärnorna - Molly Sandén
* Moving on - Sarah down finer
* Higher - Star pilots


Men ska jag säga min mening så är BWO's låt den mest underbara av alla bidragen!
den är helt.. perfekt. Texten, lugnheten, rösten som sjunger. ja, låten är perfekt.
---------------------------------------------------------------------
Här har ni en bild på måndagens outfit, alltså dagens!

* Jeans från bikbok 199 kr
* Linne från ginatricot 99 kr
* Fred Perry tröja/jacka från MQ 700 kr


Kommentarer
Postat av: emma

Svar: Hehe, i Halmstad i somras, brottet typ. Han och Miss Li, Markus Krunegård, Emil Jensen, Cicci och Nour, tror jag det var. Jah, bra var det iallafall =)<3

2009-03-09 @ 20:36:59
URL: http://missjonsson.blogg.se/
Postat av: emma

sv: hhööö, halmstad ;D du vet.. [email protected] på msn, fast jag byttee :) blev hackad,, jag bor iallafall i eldsberga ;D trönnigne skolan :D

2009-03-09 @ 20:59:42
URL: http://missjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0