TISDAG

hejsan bloggen!

är så trött på att vädret går upp och ner. Det var såklart kallt ute i morse.
och jag som körde på vårjackan.. men aja. Sen snöade det lite också (?)
och  det har det gjort lite från och till idag, det stör mig.
Och så har jag blivit täppt i bihålorna i natt igen, och det känns inte alls mysigt.

Denna dagen har gått fort i skolan, har knappt hunnit blinka,
sen var den slut, skönt!

Nu ska jag börja läsa en engelskabok, som ska vara recenserad och klar
tills torsdag. önska mig lycka till?
Boken jag ska läsa heter "Skipping christmas". Har sett filmen faktiskt,
och filmen är riktigt bra faktiskt. Den borde ni se.

Ha det bra, sköt om er!
/ S

Kommentarer
Postat av: M Y O L S S O N

sv: aa skitsnyggt alltihop! :)) och ska förmodlign bli miiiitt! :*D

2009-03-24 @ 22:09:34
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; ps 7.0 på denna daat man ska få cs4 snart:)

jag har en digitalkamera bara :)

2009-03-25 @ 12:04:03
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0