TISDAG

hej bloggen!

ännu en tråkig och trött tisdag har gått. orkar faktiskt inte ens skriva något om denna dagen.
No prov på torsdag och NP i engelska på fredag, vilket jag inte alls ser framemot.
så idag och i morgon är det plugg plugg plugg på no. usch. tråkigt, ja!

Och jag menar inte att tala illa om dig, men jag är trött på dig nu.
ditt beteende, din attityd. Du ser inte var gränsen går heller.
du ser inte att du sårar folk, där bland mig. och jag orkar inte ta emot mer.
jag orkar inte stå och bara acceptera allt från dig.
har sagt detta många gånger, men nu är det på riktigt.
visa mig att du behöver mig, så kan det bli en annan historia sen.


Nu ska jag läsa igenom No häftet för sista gången idag,
inte för att det har blivit så mycket plugg idag,
men ändå. är verkligen inte på humör idag. Trött och faktiskt besviken, usch.
Blir ingen sen kväll idag.
Jag behöver sova, komma bort och bara drömma. tralala.

Sköt om er, hoppas eran dag har varit bra!
/ S


Kommentarer
Postat av: Becky

sv; jora! jag har svenska vänner men jag umgås inte med dem .. hehe det går en svensk tjej i sjuan men vi brukar inte umgås så ofta - hon kan inte så bra engelska & det blir jobbigt då :p

gillar din blogg också! pusspårej :)

2009-03-12 @ 20:27:18
URL: http://becccaboo.blogg.se/
Postat av: Liene

jag känner att jag måste också sova, och snart:)

godnatt

2009-03-12 @ 22:16:41
URL: http://lienes.blogg.s
Postat av: Linnea

Är du död? :P ska du inte blogga? XD

2009-03-14 @ 16:19:39
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0