TRÖTT PÅ ATT MÅ SÅHÄR.. ♥

jag är trött på att ha ont i huvudet & må illa.
jag har mått bajs  i en hel vecka nu,
sedan jag tog vaccinet, massa biverkningar och skit!
och de gillar jag INTE.

idag var jag dock tillbaka i skolan, men mådde blä illa i alla fall,
och de va usch. sen träffade jag kajsa en stund i eftermiddag, de va mysigt. ♥
nu mår jag verkligen illa illa illa och har SKIT ONT i mitt huvud.
nu ska jag läsa & sen sova.
FÖRLÅT OM JAG KLAGAR :D

"att öppna en dörr kan ta fem sekunder, om man vill och vågar.
om man inte tror sig klara det, kan det ta ett helt liv"


PUSS

på fredag ska min bäästa josse opereras igen,
lycka till snuttan,
de kommer att gå jätte bra!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Krya på dig Sara <33

2009-11-13 @ 12:09:26
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0