NISSASTRÖM 12-16 JUNI 2010 ♥

DET ÄR SOMMARLOV!
Jag har tillbringat mina första dagar i Nissaström på läger med kyrkan. 5 dagar tillsammans
med en massa underbara människor, en massa skratt och såklart lite mer seriösa grejer också.
Men fotboll mot Nissaströms konfirmander, spex-galakväll,skratt,målarkrig mitt i natten, mysigt
prat, sitta uppe hela nätterna och prata. Utelekar, sångstunder, äta 24/7..och den underbara andakten
som kvällarna alltid slutar med. Vad mer kan man säga?

Andakterna man har kan man inte beskriva med ord. Man måste nog ha varit på en andakt för
att förstå hur himla speciella dom är. Musik, sånger, ljus, underbara människor och att dyka in i sig själv.

Nu ska jag fortsätta sakna detta lägret, hade kunnat stanna där ett tag till.
Ha det bra!
/ Sara





Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. jappp! det var väldigt mysigt :]

ååååh jag älskar anddakterna! buhu. dom saknar jag redan.. och alla sena näätttter

2010-06-17 @ 10:41:23
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0