HÖST ELLER VINTER? ♥

hejsan! Jag lever, jag orkar bara inte uppdatera. Hinner inte det, för mycket att göra!
Nu är det höst, eller ska man kanske säga vinter? första snöfallet idag, great..

Detta har i alla fall varit en mycket bra torsdag.
Ibland frågar man sig själv vad man skulle gjort utan sina vänner,
man hade inte klarat sig utan er, inte alls, inte en endaste dag. Ni är bäst ♥

Is it all what you want it to be?
Does it hurt when you think about me?
And how broken my heart is

Ha det bra!
/ Sara
Bild sedan skolavslutningen i 9an, jag saknar oss. ses snart, ja. ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: k a j s a

förstår att du saknar det... x) :P Men roligt att ni håller kontakten iallfall. Nu får vi göra något tycker jag. sätta på någon annan film eller något?



Puusssss ♥

2010-10-22 @ 20:25:14
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/
Postat av: k a j s a

loveu2 <3

2010-10-23 @ 10:08:15
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0