When I say that I do not care about it, I do not speak the truth ♥

Jätte chill skoldag, blev riktigt nöjd med ett provresultat, thaimat till lunch med Mimmi och Julia, plugg
på Ahlbäcks, jorgubbar i solen med fina Challe och Felicia, körlektion på Ahlbäcks och ovanpå allt
det här så är vädret helt toppen. Vilken superbra dag idag! ååh, lycka!

Nu har jag precis gjort färdigt en av tolv grejer jag har kvar i skolan denna terminen innan det är dags
för mig att springa på sommarlov. Jag längtar så att jag håller på att bli gaaalen!

Ha det bra!
/ Sara

Bild på mig och fina Challe sedan vår härliga skånetripp förra sommaren.
du är grymt bra du ska du veta och en sådär underbart fin vän ♥


Kommentarer
Postat av: Challe

Du är bra du med Sara :) <3

2011-04-28 @ 21:22:07
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0