When reality enters into your dreams at night ♥

Vilket bra påsklov det här är och vädret gör det bara ännu bättre, kan man annat än vara lycklig?
Igår och iförrgår spenderade jag dagarna ute i solen tillsammans med bästa mysan. Så härligt.
Igår hann jag dessutom träffa en väldans massa folk, så himla toppen. Vilken härlig dag det var ♥

Idag blir det handboll tillsammans med Challe! wiiho!
Men nu ska jag traska över till Anton där även Alexander befinner sig, wiho!
Ha det bra!
/ Sara

haha, här är två jättesnygga bilder på mig & challe sen när vi var i sälen! ♥


Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

jaaa ushc det var galet jävla cepe kallt.. seriöst! hahah :D men kul!! "håll ut tjejer.. håååll ut" asså jag kan inte släpppa det!! hah

pusss ♥♥

2011-04-22 @ 23:17:31
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

sv. hahah ellller hur!

nejj nu taggar vi morgondagen.. WOOOH! men vet itne hur jag ska göra med min kamera... HELP! ♥

2011-04-22 @ 23:36:47
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0