The moment I met you ♥


Min bästavän och jag. Och nu ska vi bege oss till solgården för årets sista after beach!
 
Ibland har man bara en sådan jätte tur. Man känner att allting är perfekt, helt och hållet underbart.
Tall ship races är igång, fullt ös och en massa folk hit och dit, och ovanpå det en massa artister
som är bjuder på underbar musik. Igår var det Timbuktu med favoriterna, AWESOME.
Utan att överdriva så hade jag tårar i ögonen, glädjetårar. Allt är underbart just nu! ♥
Right now nothing can bring me down!

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

sv. jaaaa! det var verkligen apkul, först domdär två helt galna turisterna ++++ en pirat på de? haha G A L E T! så randomE! :) snopp



2011-08-07 @ 14:55:57
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gud va underbart att höra min kära fina vän! Underbart! <3

2011-08-07 @ 20:34:59
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0