Det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort ♥


Sommar, sommar, sommar! Men först vill jag ha lite (mycket!!) snö! Bästa och jag förra sommaren ♥

Meningsfulla dagar i skolan såhär innan jul, fast nä. Men man ska väl inte klaga ändå? Kom precis hem nu
efter att ha sprungit på stan några timmar. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på film. Imorgon
efter skolan taggar jag äventyr tillsammans med min allra bästa Mysan. Kommer bli toppentoppen jaooo ♥
Ännu en gång har man fått ett bevis på att för alltid inte alltid gäller, trots att man trott det.

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

söttt!!



sv. weeeho! de blir trevlans =D

2011-12-20 @ 08:24:14
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, ja, att vara på julkalas och inte gilla julmat kanske inte är det bästa ;) Tröjan kommer förresten från Gina Tricot :)

2011-12-20 @ 18:12:47
URL: http://juliaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0