2010 var ett bra år ♥

Lista över 2010
Har du träffat några nya personer?
Ja, att jag har!
Har de påverkat dig positivt/negativt? 
Definitivt positivt!  
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Hm.. Ja det har jag säkerligen gjort!
Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Ja det hade jag, höll runt 2 veckor. Så nej.
Någonting/någon du saknar 2010 och vill ha 2011?
Ja helt klart. Inget jag nämner, men får hoppas på det bästa.
Det bästa du har gjort i år?
Njutit av livet.
Ditt största misstag?
Ingenting så tror jag. Men ingenting jag tänker skriva här ändå.
Hur har du firat jul i år?
Med familjen hemma.
Vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
5 mars då det var tokio hotel live. 19&20 juli, 9 augusti & klart många fler dagar.
Låtar som alltid kommer påminna dig om 2010?
bumby ride, all I need is you, glad & the end.
Vad önskar du att du hade gjort mer?
-
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Tänkt.
Vad är det pinsammaste du gjort i år?
Hm, jag vet inte faktiskt.
Blev du kär under 2010?
Ja att jag blev.
Har du legat på sjukhus under 2010?
Nej.
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Nej.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var hemma med släkten, familjen & fick även ett besök av bästa challe ♥
Vem fick dig att må bra?
Vännerna
Har du förlorat någon vän 2010?
Halvt.
Vem saknade du?
En jag önskade få ha hos mig mer.
Har du flyttat under 2010?
Nej.
Vad ska du göra nu på jullovet?
Har varit att ta det lugnt, träffa vänner & bara njuta av livet. Ska njuta av sista veckan nu.
Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Jag vet faktiskt inte.
Vad ser du fram emot 2011?
Jag ser framemot ännu ett toppenår tillsammans med alla underbara människor.
Ser också väldigt mycket framemot Berlin, Sälen & sådant.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahahahahhahah..

"Har du förlorat någon vän 2010?"

"halvt"

Om det är det jag tänker på så e det asssskuuuuuul! x)<3<3<3

2011-01-04 @ 17:45:40
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Cissi

börjar det du tänker på am..? ;) För isf va det kul för att "har du förlorat någon vän 2010?" och du svarar "halvt" x)) <3<3

2011-01-06 @ 12:01:19
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag mena mer att hon va aldrig riktigt en hel vän så därför kunde du bara förlora henne halv ;) mjihihi :D<3

2011-01-06 @ 18:47:58
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0