Someday I'll come home again ♥



Två bilder sedan början av augusti förra sommaren. Tripp till den bästa delen av landet
och världens bästa stad Skåne och Ystad. Åh vad jag älskar det. Det var toppen!
Oavsett hur mycket jag trivs i och älskar Halmstad så kommer Ystad alltid vara hemma ♥
 

Igår befann jag mig på Liseberg tillsammans med Jens, Nicklas och Emma. Det var riktigt roligt men
det hade gärna fått vara lite kortare köer för det var extremt. Men det var en awesome dag i alla fall.
Nu blir det att fixa sig lite och sedan laga mat tillsammans med tjejerna och kanske Hoffmaestro ikväll! 

When life gives you a hundred reasons to cry,
show life that you’ve got a thousands reasons to smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0