My head is full of memories ♥

Torsdag, imorgon är det då äntligen helg igen! Idag hade jag ett prov som nog bokstavligt talat
 gick åt skogen, men man vet inte. Så får hoppas på det bästa. Allt annat man fått tillbaka
 denna veckan har gått finemang! wiiho, man blir så himla glad då!

 I allmänhet händer det inte mycket nu. Alla fyller 18 utom jag, alla pluggar körkort utom jag, har en massa
att plugga och göra hela tiden, man har knappt någon lugn stund någon gång. Helt sjukt är det, haha.

Nu blir det att städa rummet lite. Imorgon blir det finfint besök.
Sen efter städningen blir det kanske träning!
Ha det bra!
/ Sara

Du är så oerhört bra vännen min & du betyder så himla mycket. Tack för allt du gör för mig ♥


Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

sv. ihhihi taaack!! :D kul o höra ♥♥

2011-03-24 @ 23:01:31
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Challe

Du är bra du med Sara :) såklart vännen hihi tack själv för allt du gör <3

2011-03-25 @ 00:48:53
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0