You're not a part of me anymore ♥

Vilken toppenhelg det var som var nu. Sol, bad och träffade finfina vänner, helt och hållet awesome!
Måndag igen. Prick en månad kvar tills det äntligen är dags för sommarlov. Nu är det bara att bita ihop
det sista som är kvar. Det ska gå, det måste gå, det kommer att gå! Nu är det sista rycket här!

Snart dags för att äta och sedan får man väl ta tag i plugget!
Ha det bra!
/ Sara

"Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort"


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ja visst är den :)

2011-05-09 @ 19:44:30
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

sv. haha! helt sjuka tider detdär! jag kommer aaaldrig glömma dedär med sofia nog hon "slog sofie" som jag nu skrev HAHA! jag, anna höll på att dö av skratt när sofie berättade för oss ute i korridoren! :DD

2011-05-11 @ 20:04:00
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0