Vi är så bättre tillsammans än vad vi är isär ♥


Två bilder från lördagens festligheter på mig och tjejerna, gaalet. älskar er tjejer! ♥

Tjejkväll, fest, stan, nattmat, klantighet, dop, släkt, fika, bilresor, roadtrip i Halmstad, gamla skolkataloger,
träffat en go vän. Det har helgen bestått av och tycker att jag fick in en riktigt blandning denna gången.
Nu ska jag hoppa i kläderna och snart dra till skolan, inte alls taggad. Aldrig varit såhär trött någonsin typ.

Hon var den som kände efter så det spraka, kunde glittra, men sen var det som hon dog.
Inombords så vändes världen uppochner

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

riktigt bra helg, bruuudar! ♥



satt och kollade på din vidriga header, haha. Asså jag känner knappt igen mig själv helt seriöst. Usch fyfan va vidrig bild ! upprepar.. vidrig vidrig viiiiidrigggggg

2011-10-03 @ 21:46:36
Postat av: m y y s a n ♥

sv, har helt glömt bort yhur man gör, och allt som har med kodmallar kan ju ta sig i röööva! men nathan/cissi sätter väll in sina själva eller? :P du får dock gärna ha kvar den, men ful som stryk är den =DDD

2011-10-04 @ 12:09:53
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra? kraam

2011-10-04 @ 15:58:37
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra? kraam

2011-10-04 @ 15:58:51
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0