The way it should be ♥


Jag skäms för att säga att du är kvar i mig,
skratta åt det för då kommer jag kanske över det.

Var i skolan klockan 7 imorse för att köpa biljett till studentfesten. Efter det begav jag mig hem, hoppade i min Onepiece och slängde mig framför tvn och det slutade med att jag blev liggandes här, känner mig fortfarande
halvkass så vilar idag med och har bestämt mig för att må helt och hållet bra imorgon. Nu väntar det lite plugg
följt av några tusen avsnitt av en av mina favoritserier, How i met your mother.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Har aldrig hört ordet kreaKtiv innan, men okej jag är snäll.. (förstår dig idag) ;) klä ut dig till.. um.. Flodhäst? Krockodil? Tjuvjägare? Gary? Struts? Avocado? Tusenfoting? Bläckvard? Uggla? :) <3

2011-09-19 @ 22:31:10
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0