För att två halvor ska bli en hel, behöver dom två halvorna vara hela ♥

 
Igår tog jag och tjejerna en riktig långfika på Roberts. Snackade en massa om allt mellan himmel och jord.
Det blev allt från första dagarna på Sannarp och våra underbara minnen till vad som händer nu i den oskrivna
framtiden. Det känns tungt att vi sprids ut nu och inte sitter ihop dag efter dag. Men bäst är ni mina vänner!
Tillsammans med er gick jag igenom dom tre bästa åren i mitt liv och ni betyder så mycket för mig ♥
 
Idag har jag befunnit mig lite här och var. Landade på brottet i eftermiddags där jag badade konstant i tre hela
timmar för att överleva värmen. Därefter blev det kvällsmat och prat med Kajsa innan jag landade hemma i
ungefär femton minuter innan jag blev upphämtad av Matilda, Emma och Frida för en massa prat och skratt.

Kommentarer
Postat av: k a j s a

P den bänken satt jag idag (A)
Nästan exakt där du sitter faktiskt, hahaha xd

PUSS <3

Svar: sv, haha så pass! åh finafina dag.ta mig tillbaka.

puss <3
Sara Persson

2012-08-22 @ 21:45:46
URL: http://kaajsacullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0