Jag går långsamt, men jag går aldrig tillbaka ♥

 
Min dag börjades med en god frukost följt av att jag gjorde mig i ordning. Ett tag efter stack jag in till staden
för att lämna min cykel på lagning och sedan för att möta upp Mimmi för att luncha. Blev god mat och en
massa tjejsnack följt av en liten runda i stan, dundermysigt gånge tusen helt enkelt ♥
 
Därefter gick jag och framkallade en massa bilder, mest studentbilder som ny pryder ramar på mitt rum.
Köpte även en födelsedagspresent, en ny kalender och sedan äntligen min nya ring och mitt nya halsband.
Nu ska jag snart hoppa i träningskläderna, jag får äntligen träningscykla. Men bara lite, men bättre än inget.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det låter toppen hörru! :D Men kan du det med knäet? <3

2012-08-09 @ 01:15:41
URL: http://randome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0