Man lever bara en gång och den gången är nu ♥

 
Igår var jag uppe riktigt tidigt för att bege mig norrut. Jag och Matilda tog bilen och styrde mot Göteborg och
följt av Liseberg. Mötte upp ett gäng andra tjejer och ställde oss i en överdrivet lång kö i hopp om att få biljetter
till Lotta på Liseberg, när de va några få människor framför oss tog biljetterna slut. Det resulterade 10 timmars
karusellåkning följt av en timme då vi kollade genrepet inför kvällen. 

Jag kan inte ens hålla räkningen på hur mycket vi åkte, bättre Lisebergsdag kunde man inte fått. Max 15
minuters kö på karusellerna. Dagen bjöd på skratt, skrik, sång, regn, sol, karuseller och en massa leenden
på läpparna. Dagen kunde inte varit mycket bättre faktiskt trots ett riktigt spöregn halva dagen där uppe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0