Friendship ♥


Förra året var ett händelserikt år. Det hände mycket hit och dit. Vissa saker var såklart sämre än andra.
En sak jag fick lära mig förra året var hur fin vänskapen faktiskt kan vara. När jag minst anade det och när
jag behövde det som mest var det en person som sträckte ut en hjälpande hand till mig.

Annie Bacon Leander. Utan dig vet jag inte vart jag hade stått idag. Tack för allt du gjort för mig och
fortfarande gör. Du finns alltid här, dag som natt. Du lyssnar och du förstår. Du betyder så otroligt mycket
för mig och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Du är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Bacon är gott!

Va fan skulle JAG gjort utan DIG? love you, just sayin' <3

2012-01-23 @ 17:51:56
Postat av: Sara

Svar till Annie:

Älskade vän. Så länge du finns vid min sida klarar jag allt <3

2012-01-24 @ 22:49:18
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0