Det känns så rätt men ändå så fel ♥


Bilderna ovan speglar ett par av de senaste dagarna. När det är så ska man inte klaga, absolut inte. Vissa
dagar är livet mer än underbart än andra och dom dagarna är guldvärda. Det är sådana dagar, sådana
underbart bra dagar som gör livet värt att leva. Igår blev det afterbeach premiär med ett gäng goa
tjejer. Igårkväll blev det vin, fika, kubb och prat hemma hos Challe. En toppenfin lördagskväll helt enkelt ♥
 
Om du tittar upp mot himlen så tänk på mig, för jag sitter under samma himmel och tänker på dig

Kommentarer
Postat av: k a j s a

HAHA, jag ser min keps! xd ser du den? rosa pluppen i mitten.
awesome, love after beach! <3

Svar: haha ja xd <3
Sara Persson

2012-07-01 @ 23:48:53
URL: http://kaajsacullen.blogg.se
Postat av: Pernilla

Åh vad heter den låten?! "om du tittar upp mot himlen.."? Vem är det?:) letat skitlänge! Tacksam för svar :)

2013-06-10 @ 20:17:42
URL: http://www.nattstad.se/pernillamini

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0