Jag vill känna känslan av att vara där ingenting kan stoppa mig ♥


Fotona ovan sammanfattar den senaste veckan i mitt liv väldigt bra. Förra onsdagen blev det lite förfest innan
det blev kräm en sväng. I tisdags stack jag, Annie och Matilda till en sjö mitt ute i ingenstans, packade båten,
tog några fiskespön och stack ut i båten. En galet bra dag med två dunderfina vänner. Igår blev det en heldag
på brottet med massa sol och bad och på kvällen mötte jag upp tjejerna, blev käk på Bulls och sedan blev det
en sväng till Bakfickan med god dricka och fint sällskap innan en del av oss landade på kräm för lite dans.

Dagen idag har spenderats på stranden med mamma, lillebror och Mysan. Trots inte världens finaste väder
blev det en mysig eftermiddag. Nu väntas en dusch och kvällsmat innan jag beger mig för att möta upp några
fina vänner för lite minigolf och glass. Trots vissa omständigheter är livet riktigt bra just nu, man ska inte klaga.
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men ååh bajsungar!! Det ser ju ut att vara jättemysigt att fiska! Jag vill också! <3

2012-07-05 @ 22:24:38
URL: http://randome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0