Summertime ♥

 
Veckan som gått har bjudit på en massa saker. Det bjöds på fint sommarväder några dagar vilket innebar
minigolf, glass, stranden och sola och bada. I torsdags begav jag mig till Malmö och träffade kompisar, blev
en heldag på stranden. I fredags blev det stranden igen fast i Frösakull. I lördags åkte jag ner till Simrishamn
och hälsade på farmor och farfar och igår var vi i Löderup med en del av släkten och käkade buffé.
Toppade min toppenvecka med att träffa tjejerna igårkväll. Blev spel, skratt och en massa tjejsnack ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det låter härligt! Riktiga sommarbilder också :)

2012-07-30 @ 22:55:29
URL: http://hosjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0