Glad midsommar ♥

Foton: Midsommar förra året med fina vänner! Kärlek till er ♥
 
Glad midsommar får man väl ta och säga!
Precis som förra året så ska midsommar detta året spenderas tillsammans med ett gäng mycket fina
vänner. I år ska vi fira midsommar hemma hos Challe. Det lär väl bli en mycket fin kväll tillsammans med
allihopa. Och trots att jag just nu inte känner mig på topp hoppas jag att det vänder så fort som möjligt.
Vädret är också tillåtet att vända till hur det var igår ungefär. Vill ha sol och värme en fin dag som denna ♥

Kommentarer
Postat av: m y y s a n

sv. Nej ska hem till annie på middag, men sen ska vi bara ta det lugnt! hon jobbar imon och jag är inte pepp på ngt med detta vädret!! :)

Trevlig midsommar! <3

2012-06-22 @ 15:14:27
URL: http://prinzessiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0