I miss you ♥


Foto: Pillen, jag, Sofie och My en fin vårkväll ♥

Igår blev det en lugn kväll med god mat innan jag slängde mig framför tvn, riktigt härligt var det allt. Är nu nyss
hemkommen från att ha varit och fikat. Underbart goda våfflor, eftersom att det faktiskt är våffeldagen idag.
Nu ska jag snart bege mig till Mysan där det väntas grillat med gamla tjejgänget. Imorgon åker Pillen iväg
och blir borta i 5 veckor, så ikväll blir det att passa på att ses det sista. Som jag kommer sakna dig vännen! ♥

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

sv. Varsegod! så trevligt att ni alla kom!! :))



ja, åh vill ha sommmmmarrr NU!!!

2012-03-26 @ 10:21:49
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0