Forever is just the beginning ♥


Foto: En del av mitt hyllningstal till mina fina klass. I'll miss you ♥

Nu har jag precis skickat in min allra sista skoluppgift och det känns helt jäkla stört.
Igår skulle jag varit i Malmö Arena och dansat sönder men pga. knät blev det inte så. Istället blev det en
kväll med dundermassa mys med några fina vänner och därefter några samtal från Annie så att man fick
höra musiken i arenan. Galet och jag kunde inte annat än rysa! Jag har världens finaste vänner alltså ♥

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

Du missade verkligen ngt! Synd :(

Men hade du varit där hade du inteee blivit besviken vill jag lova :D

ses imon ♥

2012-05-17 @ 16:58:19
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0