Rätten att ge upp någon är den sista rätt man har ♥

 
Lite bilder från helger här ovan. Fredagen blev det lunch med Mimmi och i lördags var det som sagt utgång
efter en hel dag med utbildning. Fina Cissi kom hit också och med sig hade hon en söt svampbob tröja till
lilla mig, hur glad blir man inte? haha så galet awesome om jag får säga min mening och fina bilder jaoo.
 
Idag har dagen bestått av träning gånger två samt av jobb/praktik med barnen på simskolan. Mycket roligt.
Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen, imorgon ringer klockan tidigt och det blir en spännande dag ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du e la då för go du! :D Hittade svambobfilmen.. Eller rättare sagt fodralet till den, frågan är vart filmen är! :O <3

2012-10-09 @ 21:56:52
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0