Du är bäst nu men du var bättre för ♥

För en vecka sedan fyllde mitt körkort hela ett år. Senaste månaderna har jag tyvärr inte kört så vidare
mycket pga mitt knä. Igår satt jag dock bakom ratten igen, körde tre små rundor och precis som när jag precis
tagit körkortet spelades Lilla lady i bilen på högsta volym med fin fina stämma till. Idag får jag sota för att jag
körde igår då mitt knä gör ont, men det här inte till ovanligheterna att de gör ont. Jag tror jag överlever faktiskt.
 
Nu ska jag fortsätta sitta och sjunga med min fina stämma. Ikväll väntas det nog en kvällsfika i stan.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Lilla Lady, YÄÄÄÄH!
älsak låten :*

2012-09-13 @ 12:39:35
URL: http://kaajsacullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0