Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar ♥

Här ovan är några bilder på en liten sötnos som blev en ny familjemedlem för en vecka sedan. Kan inget
annat än säga att hon är den sötaste någonsin. Lilla Chillie som nu är hela tretton veckor. Sötnos ♥
 
Förövrigt, vad gör jag? Jag träffar mina fina vänner och umgås med min familj. Tränar knät och tar det lugnt.
Skrattar lite, pratar, är glad och lever livet. Igår sa jag hejdå till en fin vän som åker härifrån. Nästa helg är
det två avsked till för en tid framöver, det känns i hjärtat. Det gör det verkligen och det blir jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh kära vän! När jag kommer hem igen så blir det att vara svampbobiga utav oss! Det lovar jag, lovar du? Jag vill så gärna att det ska bli av ju!!! ♥♥

Svar: de låter mucho bra min vän! hoppas du har det galet bra i USA nu, ta många fina bilder som du kan visa sen. (lova mig också att försöka leta efter mucho svampbob saker, alltid kul att kolla på :D ) haha! pussss <3
Sara Persson

2012-09-03 @ 16:41:42
URL: http://randome.blogg.se
Postat av: kajsa

CHILLIE!! :D <3

Svar: underbaring är hon!!
Sara Persson

2012-09-11 @ 08:25:29
URL: http://kaajsacullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0