elftefebruari tvåtusennio

Godkväll på er.

Denna dagen har varit mycet händelserik. Skolan har väl varit som den varit, höhö. Men på hålan så åkte jag,pillen,my och linnea hem till pillen. Vi sjöng singstar Disney, vilket var myyyyycket roligt. och sen blev vi typ.. cp ? hahah. Det var i alla fall roligt. Och sen höll vi på med tuggummi och sånt, bilder kommer in när pillen har lagt in dom på sin blogg, så jag kan ta dom därifrån!  Vi kom sen typ.. 25 minuter för sent? för att linnea och my höll på att välta med moppen, eftersom att dom sladdade som in i helvete, det var väldigt halt. 
På tyska lektionen var det slappt, ingen jobbade för vi hade inte ens några arbetsuppgifter, haha. Så vi slutade tyyp lite över halv 3, skönt.

Sen stack jag hemåt. Käkade lite och sen cyklade jag och frida till badhuset. Vi hade bestämt oss för att simma 1000 meter. Frida simmade 1000 meter, medans jag hann simma 1200 meter, haha. Sen badade vi lite, satt i bubbel-poolen och sen åt vi en baguett, med köttbullar och rödbetssallad!  Sen dusch och bastu, och jag träffade petra, gammal simkompis, trevligt :)    Sen blev det cykel hem och vi cyklade faktiskt hela tiden. Men jag och trafiken hör inte ihop.  Så det är ungefär 4 km dit, det är 8 km vi har cyklat, och 1200 meter på det.. det är bra!

Nu är jag helt slut. Så ska sitta här en stund till och sen ska jag lägga mig och kolla på tv, lär inte vara vaken länge ikväll.
Ni får ha det så bra, sköt om er. Glöm inte att... kommentera!
/ frookenpersson


Kommentarer
Postat av: Camilla

nej då de kommer du inte :D jag tar de lugnt! <3

2009-02-12 @ 17:40:21
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Camilla

hinner inte. Måste på spinning nu, gör de i helgen då jag kanske har tid :P

2009-02-12 @ 17:47:56
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0