FREDAG

godkväll bloggen!

Vill ni veta en rolig sak? Min dag har i princip varit skit bra! och då menar jag verkligen bra.
jag kunde "ÄNTLIGEN" gå till skolan igen, höhö. Kändes så bra i morse, att gå upp och gå iväg, kände riktigt för skolan.
I skolan börjar dagen med tyska och då en film, en sjukt bra film,
KOMMER INTE IHÅG VAD DEN HETTE ?!
MY, VAD HETTE DEN? :)


Innan no lektionen började vi fira, Sofia (lärarkandidaten) hade sin SISTA dag i skolan idag, det var sista jävla skit lektionen vi hade med henne. Jag, my och anna gjorde en glädjedans. sen hakade pillen och amelia på också! hahahah.
Sen blev det no, och då jävlar small det i hela huvudet på mig, fick så jävla ont i huvet och i mina bihålor, jag trodde jag skulle dö. Och så var jag inställd på att gå hem och vila eller något sånt. Sen mat, får sms av camilla som säger att hon är hemma , för att hon har cyklat och ramlat. jag får ju panik och ringer henne, hon har tydligen ramlat med cykeln. och då skrapat upp haka och knä..usch, ja och det såg inte fint ut. haha!
Jag gick i alla fall inte hem, så var med på so lektionen också, och den var då stökig till 110 %. men den var endå trevlig så tiden gick undan.
Det var så sjukt roligt att träffa alla kompisarna igen, haha. Och timmy hade skrivit så fina dikter om alla i klassen, min var något i stil med att jag var en vit neger från ohara som blev utkastad från stammen ? hahha, höll på att dö av skratt i alla fall!


Efter skolan blev det hem. Sen upp till apoteket och köpa något mot min mage.
Sen vid halv 6 stack jag till stan med amelia, anna och my. Hämtade ut bio bijetter och sen stack vi till donkan. VI käkade och my satt och lekte med sin mat. Sen blev det bort mot bion, då kom camilla med. Träffade en väldans massa folk idag. Natalie, millan, sofie, och annas lillasysters company och ja, hahah. Efter bion så fick jag och sofie lite panik, vi såg en snygging. så sofie skulle berätta för anna och my, och hon ville ha mitt huvud inne i "ringen" också, så sofie tar tag i min nacke och i mys nacke, och jag och my skallar ihop. Mys tinning mot min näsa, min näsa började spruta näsblod, och sen började mina ögon rinna. Hahaha, och my stod där och sa "ajajaj" och ja. Sen så skulle camilla köpa godis på hemmakväll, jag fick be han som jobbar i affären (han liknar tom kaulitz) om papper till min nösa, för den bara sprutade blod. hahah. det kan alltså vara en liten spricka, haha.

Ni får ingen bild på dagens outfit. Den har bestått av mjukisbyxor, ett linne och en tjocktröja.
Fin fredagsklädsel, jag vet. höhö.
Nu ska jag kolla på film !
ha en fortsatt bra fredagkväll.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0