MÅNDAG

god morgon på er, eller ska jag säga god middag? :)

Jag har faktiskt varit vaken ett bra tag, så tro inte att jag är en sjusovare, höhö. Vaknade redan vid halv 7 i morse igen och hade därefter svårt att somna om, men det gick till slut och vaknade sen vid halv 10 tiden. Satte på Oc & låg i sängen och glodde på 3 avsnitt, i love it!  och sen har jag pratat med kajsa från och till i ca 1 timma <3

För övrigt, hur jag mår idag? då kan jag säga att jag inte mår speciellt bra. Ont i nacken, benen och i mitt knä. Sen min förkylning har blivit värre och jag hostar och hostar, vilket gör extremt ont i bröstet och halsen på mig, och jag klöks varje gång jag hostar. Har även sjukt ont i huvet, och det känns som att jag skulle kunna ha feber.. uusch.

Denna dagen ser alltså just nu.. tråkig ut. Eftersom att även fast jag mår såhär "bra" så måste jag ta tag i mitt rum,
det ser ut som ett bomb-nedslag och jag måste också packa. eftersom att tyvär så beger jag mig till skåneland i morgon. fan ta det säger jag bara.

Sköt om er, glöm inte kommentarerna :)
/ S


Kommentarer
Postat av: Joe

Varför vill du inte till skåneland?

2009-02-17 @ 13:23:59
Postat av: Caroline

tack så mycket o kul att du gillar bloggen :) fin bloggdesign du har ;P

2009-02-18 @ 10:36:58
URL: http://taboush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0