MUSIK <3

Som jag skrev innan så sitter jag i bilen, det gör jag då fortfarande. Utan musik så hade denna resan varit.. dödligt uttråkande?
Jag har kommit på att musik är i stora drag typ mitt liv. jag gör ingenting utan musik. jag kan inte ens duscha utan musiken nu för tiden, haha. den måste verkligen vara på hela tiden.

Här skriver jag mina absoluta favorit låtar & vilka som sjunger också! 

nickelback - if everyone cared
nickelback - never gonna be alone
nickelback - if today was your last day
nickelback - gonna be somebody
nickelback - far away
nickelback - savin' me
nickelback - how you remind me
bad english - when i see you smile
kelly clarksson - my life would suck without you
rihanna ft ne-yo - hate that i love you so
the veronicas - i can't stay away
avril lavigne - i will be
norman - se dig själv
you, me and  my guitar - you´re the one i want 
(även känd som bästa matilda & manges låt :] )
här är länk till matilda och manges låt. 
http://www.youtube.com/watch?gl=SE&v=9tFWY5yKc08

Som ni kanske märker så älskar jag nickelback. älskar alla låtar med dom, men dom jag skrev här är mina absoluta favoriter. Men det finns såklart så mycket mer! 
VAD TYCKER NI OM MIN MUSIKSMAK? :)
och vad gillar ni för något? några bra musiktips?


/ S

Här får ni en bild på bandet Nickelback.
jag älskar dom <3


Kommentarer
Postat av: M Y O L S S O N

Nickelback är asbra :) Gotta be somebody är en av de absolut bäst! :D

2009-02-18 @ 17:33:09
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: L I N N È A

Bra musiksmak !



Och till er andra:

Kika gjärna i min blogg där du kan läsa om min vardag, mode, nyheter och kändisskvaller! ♥

2009-02-18 @ 19:21:31
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0