GAMLA TIDER KOMMER ALDRIG TILLBAKA ♥

Denna veckan känns bara så himla meningslös, vet inte varför. Men den bara gör det.
Igår hade jag lektion i 50 minuter, idag var det en vanlig dag men i morgon är det "bara"
natinellt prov i matte och en samhällskunskapslektion, tyder på att jag slutar kl 11.00, men
icke sa nicke. Jag har ett missat prov jag ska göra, och det ska göras kl 14:40. Great!

Igår var jag på min gamla skola och hälsade på, eller ja. Både högstadiet och lågstadiet,
man måste faktiskt erkänna..vissa stunder och saker saknar man..verkligen! Tänk att den
tiden aldrig kommer tillbaka igen, det känns på ett sätt väldigt konstigt tycker jag.

Nu ska jag snart fortsätta få in alla 938595894859 svenskaorden i huvudet.
kanske gå en runda med? och kanske bege sig till Helsingborg i morgon, hmm?

Ha det bra!
/ Sara

Klass 9b, 2005-2009, det var tider det.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0