Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå ♥



Första bilden visar gårdagens långa och mysiga fika med goa vänner i det fina vädret.
Andra bilden är sedan ett kvällsdopp för någon vecka sedan på bästavän och mig.
"Det bästa med dig att du är du" - tack och jag säger detsamma till dig! You're never alone ♥

Denna helgen var full av roliga saker. Uteserveringar, utgång, 18års fest och bara var med vännerna.
Åh vad jag älskar sommaren, det är för bra för att vara sant och det återstår fem veckor, fem hela veckor.


Kommentarer
Postat av: Stuffstuff

Är du nyfiken på fler plagg eller prylar? :)

Titta då in på bloppisen!

stuffstuff.blogg.se

Fynda hem en massa prisvärda saker!

KRAM

2011-07-11 @ 20:00:03
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0