Ännu en gång säger vi hej till ett nytt år ♥

Vilket år. 2012. Det återstår nu inte ens ett halvt dygn av detta året. Tänk vad sjukt det är.
Detta året har varit ett så blandat år. Samtidigt som det varit det bästa så har det samtidigt varit det värsta.
 
Jag gick i trean med mina fina, underbara vänner. Gick på studentfester, gick balen, tog studenten. Åkte
till Turkiet och levde livet. Såg Hoffmaestro och Magnus Uggla live på Solgården med mina bästa vänner.
Firade min 19årsdag med fina vänner och bara älskade livet och kände att jag äntligen stod på benen. Jag
åkte till Öland med min fina familj och var där i fyra dagar och hade så himla roligt, det var lycka till tusen.
Nu till den sämre delen av året då hela tillvaron förändrades när jag en kväll i april då jagvred knäskålen ur
led och töjdet ledbandet i ena knät, det är och har framförallt varit kämpigt men tack vare att vissa fina vänner
ställt upp så har jag klarat mig igenom detta hindret också. Och nu är knät snart bra igen, inte lång tid kvar.

I september kom beskedet om min bästa vän, min fina farfar som blev sjuk. Nu har han lämnat livet här på
jorden och är helt klart himmelns finaste ängel. Du är saknad här nere bästa, gott nytt år på dig. Älskar dig ♥
 
Det nya året ska jag fira in tillsammans med mina fina vänner. Trerätters och fest står på schemat, så bra.
Nu välkomnar jag klart 2013 med öppna armar och hoppas året har mycket att bjuda på. Hejdå 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0