Vi går ut och brinner upp i natten ♥


Som bilderna ovan visar har jag inte befunnit mig hemma nu på några dagar. Har varit med familjen och
campat i Köpingsvik på Öland i fyra dagar. Fyra dagar som bestått av kubb,mat,skratt,äventyr och en massa
mys. Har haft fyra toppenbra dagar och kunde inte haft det mycket bättre. Vill redan tillbaka, saknar det ♥
 
Som pricken över i:et kom vi hem idag från Öland och direkt var det att byta om för att sedan bege sig till
Challe och möta tjejerna för lite käk innan vi begav oss till Tylösand för att se Hoffmaestro live på Solgården.
När jag tänker efter kunde jag faktiskt inte ha fått en bättre present på min nittonårsdag än den biljetten, ååh.
Efter en massa skratt,leenden,dans och sång har jag nu landat i sängen. Nu är det faktiskt dags att sova.

Kommentarer
Postat av: k a j s a

♥♥♥♥♥

2012-07-19 @ 20:15:41
URL: http://kaajsacullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0