When you need it ♥

Denna veckan har bjudit på en del. I början av veckan fick jag hem min nya mobiltelefon vilket jag faktiskt
inte tackade nej till. Jobb och träning har stått på schemat och även fika och frukost med fina vänner. I
fredags gick jag och My ut och käkade följt av att vi gick på bio och såg Taken2, jätte bra var den verkligen.
 
Igår var jag med mormor och morfar i stan och strosade omkring och resten av kvällen umgicks jag med dom.
Nu ska jag packa väskan och bege mig iväg. Dags att vara lite duktig och även komma bort lite.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vart ska du? Var är du? Vad ska du göra? Halååå? Kul med ny mobil!"! :D <3

2012-11-26 @ 13:53:20
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0