You stole my heart and you're the one to blame ♥

Sitter just nu och väntar på filurerna på bilderna utöver mig då, Challe och Mimmi kommer snart hit och
möjligtvis Lejla också. Det är dags för att baka julgodis, vilket jag knappt gjort innan så man får väl ta och
prova någon gång. I skrivande stund är Mimmi och Challe på g med lite käk innan vi sätter igång, mys!
 
I måndags och igår blev det jobb och det är såklart lika roligt som vanligt. I tisdags strosade jag omkring på
Väla och Ikea hela dagen med Matilda, Emma och Frida. Med mig hem fick jag tre par byxor och en väska.
Förövrigt saknar jag mina fina vänner i norge så mycket att jag tror jag exploderar snart!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0