Det enda jag vet är att jag inte vet någonting ♥

Lite bilder från de senaste dagarna i mitt liv. Man kan väl säga att jag trots att jag egentligen inte gör
någonting speciellt så gör jag väldigt mycket. I förra veckan spenderade jag en massa tid utanför Halmstads
gränser, även ute hos fina Mimmi där det blev prat, skratt och en god kvällsfika på det. Utomlandssamtal och
skype har även stått på schemat med en fin och dundersaknad vän, saknar dig och behöver dig här hemma.
 
Förövrigt är min lilla katt sötare än sötast och nu har jag inte tid att sitta här länge. Bilen ska snart rulla.
Imorgon ska jag på praktik på Sk laxen och i helgen blir det simlärarutbildning för hela slanten, så grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0